R2Games

GAMES

STORE
Install R2Client LOGIN
GŁÓWNAAlliance Conquest - FAQ
Alliance Conquest - FAQ

Po wejściu na pole bitwy nie można już zmieniać swojego wyposażenia, swoich talentów czy cech. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które warto poznać przed bitwą.


1. Na pole bitwy można wejść TYLKO na etapie rozpoczęcia (30 minut przed samą rozgrywką).


2. Należy pamiętać o wykorzystaniu cech z Septu Siedmiu przed wejściem na pole bitwy, np. ataku i rozmiaru armii.


3. Należy upewnić się, że smok i dowódcy są osadzeni w zamku przed wejściem na pole bitwy. (Smok może być wówczas zajęty eksploracją)


4. Warto rozwinąć zarządzanie wojskiem najlepiej, jak to możliwe.


5. Przygotuj wystarczającą liczbę przedmiotów przyspieszających (uzdrawianie, premie) przed wejściem na pole bitwy. (Uzdrawianie oddziałów nie kosztuje zasobów i jest dużo szybsze niż w przypadku zwykłego PvP – warto więc nie oszczędzać przyspieszeń).


6. Powyższe wskazówki można rozumieć w ten sposób: bieżący status oraz obecnie używane cechy obowiązują na polu bitwy i wówczas nie podlegają zmianie. Innymi słowy, obecny status, obecne cechy i wyposażenie zostają zablokowane na całą godzinną bitwę.


Pozbieraliśmy również kilka najczęściej zadawanych pytań dotyczących  zasad. Warto do nich zajrzeć! (Na niektóre z nich odpowiedzieli nasi drodzy gracze).  


P1: Jeśli zamek zostanie zaatakowany na mapie wydarzenia, ale nie stracisz oddziałów, to czy utracisz zasoby, jeśli przekraczają one limit załadunkowy?


O: Twój główny zamek nie podlega żadnym wpływom podczas wydarzenia i na czas jego trwania jest objęty sojuszem. Ponadto, jak wypisano w zasadach, nawet pokonując przeciwnika, nie otrzymasz żadnych zasobów.


P2: „Po wejściu na pole bitwy należy wybrać do walki aż do 3 000 000 stacjonujących oddziałów”. Czy to oznacza, że całe przymierze lub jedna osoba mogą wprowadzić 3 000 000 oddziałów?


O: Jako jeden gracz możesz poprowadzić do bitwy do 3 000 000 oddziałów, jeśli masz ich aż tyle w swoim pierwotnym mieście.


P3: „Cechy otrzymane po wejściu na pole bitwy nie będą liczone”. Czy to oznacza, że podczas bitwy nie można zmienić wyposażenia?


O: Zarówno prowadzone do bitwy oddziały oraz cechy zostaną zablokowane w chwili, gdy wchodzisz na nową mapę, czyli nie można też zmieniać wyposażenia.


P4: „Każdy lord może rozpocząć JEDEN najazd na budynek, dopóki poprzednio okupowana konstrukcja nie zostanie utracona”. Czy oznacza to, że JEDEN gracz może przeprowadzić JEDEN najazd w ciągu całej godzinnej bitwy?


O: Jako inicjator najazdu na daną strukturę, owszem, możesz zrobić to tylko raz, aż do przejęcia poprzednio zajmowanego budynku przez wroga. Dzieje się tak, ponieważ po udanym przejęciu struktury twoja cecha w niej pozostaje, nawet jeśli wycofasz z niej swoje wojsko i pozwolisz ją przejąć swojemu sojusznikowi. Byłoby to przecież niesprawiedliwe, gdyby postać z najwyższymi cechami wciąż przejmowała kolejne budynki.


P5: „ Możliwe jest rozpoczęcie kilku najazdów na ten sam cel”. W jaki sposób mogę rozpocząć kilka najazdów, skoro przecież mogę to zrobić TYLKO RAZ NA BITWĘ?


O: Tutaj najazd rozumiany jest jako atak na jednego gracza, co oznacza, że można zaatakować go kilka razy. Jeśli chodzi zaś o budynki, to jeden gracz może najechać budynek tylko raz, dopóki nie utraci zajmowanej konstrukcji.


P6: Nadal nie do końca rozumiem kwestię utraty oddziałów. Czy zostają one przeniesione do mojego pierwotnego zamku w grze? Innymi słowy, jeśli stracę wszystko, te moje 3 miliony oddziałów, czy stracę je na stałe, czy tylko w „Podboju przymierza”?


O: Nie stracisz żadnych oddziałów ani nawet nie zostaną one zranione podczas ataku czy też kompletnej porażki w Podboju, ponieważ jest to strata tymczasowa. Nie ma potrzeby przejmować się oddziałami i zasobami. Pozostaje cieszyć się grą.